Franse Kaas bij de Goudse Kaasshop.nl

Published Oct 10, 20
6 min read

Grana Padano bij de Goudse Kaasshop.nl

Voorwoord P 4 Interview P 5 Frankrijk P 8 Italië P 18 Zwitserland P 26 Oostenrijk P 31 België P 34 Duitsland P 38 Engeland P 47 Biologisch P 49 Spanje P 32 Griekenland P 37 Nederland P 40 Denemarken P 48 Tapas P 51 Introductie Fromagazine Voorwoord Ook na ons 40-jarige jubileumjaar staat Fromagazine deze uitgave wederom in het teken van ‘Le Voyage du Fromage’.

Hiermee kunt u zich onderscheiden bij uw klanten. We nemen u graag mee op reis langs bijzonder lekkere producten uit Europa. Boerenkaas bij Goudse Kaasshop. Ontdek speciale kazen, profiteer van de acties en volg ons voor de laatste nieuwtjes op twitter (@FromagEuropa), facebook (facebook. com/FromagerieEuropa) en internet. Promotie Naast deze Fromagazine verspreidt Fromagerie Europa achtmaal per jaar een actiekrant voor relaties.

Ook op twitter zijn we zeer actief. Via @FromagEuropa geven we meer informatie over onze producten en houden we u op de hoogte van actuele ontwikkelingen. Op fromagerie-europa. nl bieden we ook online een overzicht van ons bijzondere assortiment kwaliteitsproducten, aangevuld met recepten en speciale acties. Gebruiksmomenten Net als in de vorige editie treft u in deze Fromagazine bij alle producten een gebruiksmomentaanduiding aan.

Om ze op een hedendaagse wijze weer te geven, zijn de gebruiksmomenten als kleine app-afbeeldingen weergegeven. Door op deze manier onderscheid tussen de producten aan te brengen, kunt u de consument nog beter van dienst zijn. Praat met uw klant, vind uit voor welke gelegenheid hij uw producten wil gebruiken en speel daarop in met advies en aan­verwante producten of bijzondere alternatieven.

Bent u op zoek naar bepaalde kazen of delicatessen, schroom dan niet om ons te bellen of eens langs te komen, want ons assortiment is veel groter dan we in deze brochure kunnen opnemen. We wensen u een mooie reis door onze heerlijke kaaswereld - Raclette bij de Goudse Kaasshop. Bon voyage du Fromage! Directie en medewerkers Fromagerie Europa s ij p s n a v g in r e d n a r Ve doet eten Onderscheid jezelf en inspireer je klanten Afgelopen jaar is een bijzonder jaar geweest voor Fromagerie Europa.

Geitenkaas bij de goudsekaasshop.nl

Op zo’n moment blik je terug op het verleden, maar kijk je ook vooruit naar de toekomst. We leven in een roerige economische tijd en dat is ook in onze sector te merken. Grana Padano bij Goudse Kaasshop.nl. Journalisten nemen in de media al snel de term crisis in de mond. Een woord dat overigens vanuit Latijnse oorsprong verandering of keerpunt betekent en in het Grieks staat voor onderscheid of beslissing.

De ondernemers achter Fromagerie Europa, Leo van der Geest en Luc Rijsbergen, vertellen hoe Fromagerie Europa hiermee omgaat. Gebruiksmomenten Leo van der Geest steekt direct enthousiast van wal: “Fromagerie Europa heeft enkele jaren geleden een nieuwe weg ingeslagen. We realiseerden ons dat er minder vanuit het product gedacht moest worden en meer vanuit de consument.

Taleggio bij Goudse KaasshopZwitserse Kaas bij Goudse Kaasshop.nl

Ook in deze Fromagazine staat bij elk product een gebruiksmoment weergegeven. Iconen met Daily, Party, Cooking of Snack geven aan waarvoor het product geschikt is.” Marketing “Er zijn veel meer momenten waarop je actief kan inspringen dan de traditionele feestjes, partijen en romantische wijnavondjes. Consumententrends veranderen continu. Het is natuurlijk al jaren zo dat marketing een steeds belangrijker onderdeel wordt in de bedrijfsvoering van speciaalzaken.

Raclette bij de Goudse Kaasshop.nlTaleggio bij de goudsekaasshop.nl

Om in deze tijd van veranderingen boven het maaiveld uit te komen, moet je je steeds nadrukkelijker onderscheiden (Franse Kaas bij Goudse Kaasshop.nl). Daar ligt ook een taak voor Fromagerie Europa om ondernemers daarop te attenderen en waar mogelijk mee te helpen de juiste koers op te sturen.” Eetinspiratie Ook Luc Rijsbergen is ervan overtuigd dat verandering noodzakelijk is om succesvol te zijn en te blijven: “Ik denk dat je het mooi kunt samenvatten in een term als ‘eetinspiratie’.

Men wil ideeën opdoen voor in de keuken en heeft daarvoor een ‘inspirator’ nodig. De kaasspecialist kan zo’n inspirator zijn als hij daar juist mee omgaat. Zorg dat je klanten gevraagd en ongevraagd van advies dient en bied ze nieuwe ideeën. Enthousiasmeer ze en deel je kennis, daarmee kun je klanten aan je binden en ben je echt van meerwaarde.

Raclette bij Goudse Kaasshop

Niet alleen om te laten horen dat je er bent, maar juist om te laten zien wat je verkoopt en hoe dat in kan spelen op behoeften van de consument. Hoe vaak zie je mensen in een winkel niet geïnteresseerd kijken naar producten die ze niet kennen, maar vervolgens toch terugdeinzen om daar in bijzijn van andere klanten wat over te vragen? Dat moet je voor zijn.

Trigger de interesse, speel er op in en creëer nieuwe kansen voor jezelf. Dat betekent ook dat je je assortiment slim moet samenstellen. Als Fromagerie Europa helpen we ondernemers daar graag bij vanuit onze uitgebreide productkennis.” Kwaliteit, diversiteit en specialiteit Leo van der Geest vult aan: “De zoektocht van consumenten naar eetinspiratie blijkt ondermeer uit het succes van formules als televisiekanaal 24Kitchen, de vele eetprogramma’s op reguliere tv-zenders en de wildgroei aan tijdschriften die hierop inspringen (Schapenkaas bij de Goudse Kaasshop.nl).

En is die inspiratie eenmaal aangewakkerd door de media, wat is er dan persoonlijker dan een kaasspecialist in de buurt die je als consument verder kan helpen?” Producten met een verhaal “Consumenten vinden het leuk om het verhaal achter een product te weten. Telers zetten tegenwoordig QR-codes op hun flowpacks met cherrytomaatjes zodat consumenten op hun website meer over het product en de bereidingswijze te weten kunnen komen.

Kortom, ook onze producten kennen een boeiend verhaal dat gedeeld kan worden met consumenten. Persoonlijk in de winkel en via sociale media als twitter en facebook.” Horen, zien en ...niet zwijgen! Luc Rijsbergen concludeert: “Producten met een verhaal inspireren. Als Fromagerie Europa zijn we ons daar terdege van bewust. Daarom treft u ook in deze Fromagazine allerlei weetjes bij de productomschrijvingen.

Nou was de bijnaam van Willem van Oranje toentertijd Willem de Zwijger, maar als hij deze oudbelegen oranje kaas had geproefd was hem het zwijgen zeker vergaan!” We hopen dat onze nieuwe Fromagazine u in ieder geval genoeg spraakwater biedt om uw assortiment kaasspecialiteiten en delicatessen op enthousiaste wijze aan de man te brengen.

Geitenkaas bij goudsekaasshop.nl

De smaak ontwikkelt zich door zorgvuldige rijping in speciaal uitgeruste rijpingsruimtes. Gewoon het lekkerste stukje brie voor op de boterham, op toast of als kaas uit het vuistje. Gewicht: 3 kg Herkomst: Frankrijk Vet %: 60 Melk: Koemelk Soort: Gepasteuriseerd Artnr: 1097 3 1 Brie Brique Pave Val Saône Brie de Meaux St.

Gouda Kaas bij Goudse Kaasshop.nlTaleggio bij de Goudse Kaasshop.nl

Simeon AOP 21 Brie Roitelet 31 Brie Brique Pave Val Saône 4 Brie Duo gevuld met truffel Brie komt van oorsprong uit het departement Seineet-Marne in de Île-de-France. De naam Brie de Meaux is altijd beschermd geweest en draagt het Appelation d’Origine Protégee-keurmerk (AOP). Zuivel loopt mooi weg en de smaak is als vanouds (Schapenkaas bij Goudse Kaasshop).

En we kunnen na ruim veertig jaar niet anders concluderen dat de Roitelet bij de top van de roombrie hoort (https://www.goudsekaasshop.nl/). Deze brie biedt twee voordelen: de vorm maakt het makkelijk om rechte plakken te snijden en het vetpercentage is iets lager dan roombrie waardoor de brie tijdens het snijden niet blijft plakken.

More from Voedselbereiding

Navigation

Home

Latest Posts

Smakelijke Kaas Pikant

Published Dec 30, 20
6 min read

Vers van het mes Goudse Kaas Mild bestellen

Published Dec 24, 20
6 min read

Typische Boerenkaas Pittig

Published Dec 06, 20
6 min read